Αλλαγή
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος, έχει δικαίωμα, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94 , να το πράξει μέσα σε διάστημα 10ημερών από τη στιγμή που το παρέλαβε, με την προϋπόθεση το προϊόν να μην είναι χρησιμοποιημένο, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία άθικτη, να μην έχει επέλθει καμία φθορά σε αυτό, να μην έχει γίνει αποσφράγισή του και να υπάρχει διαθέσιμη η απόδειξη πώλησής του. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών, είναι συνετό να ελέγχουν τα προϊόντα κατά την άφιξή τους και παράδοσή τους σε αυτούς, για τυχόν εμφανή ελαττώματα των ίδιων των προϊόντων ή της συσκευασίας τους. Η χρέωση της αλλαγής είναι.
Η διαδικασία είναι η εξής:
Αρχικά μας δηλώνετε το αίτημα σας στο : info@kekoshop.gr γράφοντας τον κωδικό και το νούμερο του προϊόντος που έχετε και τον νέο κωδικό/νούμερο που θέλετε. Επίσης μπορείτε να μας το δηλώσετε και τηλεφωνικά στο 2341022468 από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά το χρονικό διάστημα 09:30-14:00.
Εν συνεχεία αποστέλλετε το προϊον στην διέυθνση 21 Ιουνιου 183 Kιλκίς Η αποστολή γίνεταιμε χρέωση παραλήπτη.
Από τη στιγμή που θα αποστείλετε το προϊόν, το kekoshop.gr το παραλαμβάνει εντός 5-8 ημερών ανάλογα με τη μεταφορική που επιλέξατε (σε περίπτωση που θα είναι διαφορετική τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς). Αφού παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε την κατάσταση του, σας στέλνουμε εκ νέου αυτό που επιθυμείτε με νέο κωδικό αποστολής.
*Σε περίπτωση που υπάρχει διαφορά της τιμής στην αλλαγή, γίνεται το εξής:
α) αν το νέο προϊόν είναι ακριβότερο, επιβαρύνεστε το επιπλέον ποσό, μαζί με το κόστος της αλλαγής, ή με κατάθεση στους λογαριασμούς της επιχείρησης μας.
β) αν το νέο προϊόν είναι φθηνότερο, σας επιστρέφουμε τη διαφορά σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε, (συμψηφίζοντας πάντα και το κόστος της αλλαγής).
Επιστροφή
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει πίσω το προϊόν του , έχει το δικαίωμα να το πράξει, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94 , σε διάστημα 14 ημερών από τη στιγμή που το παρέλαβε, με την προϋπόθεση ότι δεν είναι χρησιμοποιημένο και βρίσκεται στην αρχική κατάσταση όπως το παρέλαβε.
Η διαδικασία είναι η εξής:
Αρχικά μας δηλώνετε το αίτημα σας στο : info@kekoshop.gr γράφοντας τον κωδικό και το νούμερο του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε. Επίσης μπορείτε να μας το δηλώσετε και τηλεφωνικά στο 2341022468 από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά το χρονικό διάστημα 09:30-14:00.
Εν συνεχεία αποστέλλετε το προϊον στην διέυθνση 21Ιουνιου 183, Τ.Κ. 61100 ΚΙΛΚΙΣ. Η αποστολή γίνεται με μεταφορική της επιλογής σας, με δική σας χρέωση. *Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω ελαττώματος του προϊόντος , το επιστρέφετε με δική μας χρέωση.
Από τη στιγμή που θα αποστείλετε το προϊόν, το: kekoshop.gr το παραλαμβάνει εντός 5-8 ημερών ανάλογα με τη μεταφορική που επιλέξατε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε την κατάσταση του, σε διάστημα 14 ημερών, σας καταθέτουμε σε ένα τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε, την αξία του προϊόντος.
Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που ο πελάτης μετανιώσει για την παραγγελία του και θέλει να την ακυρώσει, έχει το δικαίωμα να το κάνει, είτε τηλεφωνικά στο 2341022468 είτε με μήνυμα στο info@kekoshop.gr με προϋπόθεση να μην έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής. Εάνδενπρολάβειυπόκειταιστηδιαδικασία ¨Επιστροφήςπροϊόντων¨.